Live Streaming Anugerah Bolasepak Kebangsaan (ABK) 2023 [SIARAN LANGSUNG]

Live Streaming Anugerah Bolasepak Kebangsaan (ABK) 2023|BILAKAH tarikh Anugerah Bolasepak Kebangsaan tahun 2023 bakal berlangsung? Untuk makluman anda, satu Majlis Penganugerahan Bolasepak Kebangsaan (ABK) 2023 bakal berlangsung di Hotel Pullman, Bangsar, Kuala Lumpur pada 15 November 2019, hari Jumaat mulai jam 9:00 malam dan bersiaran secara langsung di Astro Arena. Objektif utama penganugerahan ini diadakan bagi memberi penghormatan kepada pemain, jurulatih, pasukan dan kelab penyokong terbaik sepanjang musim 2023. Berikut dikongsikan Live Streaming ABK Tahun 2023 buat rujukan anda.

Live Streaming Anugerah Bolasepak Kebangsaan (ABK) 2023 [SIARAN LANGSUNG]

Sedia maklum, bagi Anugerah Pemain Paling Bernilai (MVP) pula akan dipilih daripada kalangan pemenang empat kategori iaitu Penjaga Gol Terbaik, Pertahanan Terbaik, Pemain Tengah Terbaik dan Penyerang Terbaik oleh ketua jurulatih skuad kebangsaan, Kim Pan Gon. Sebagai rekod, seramai 398 daripada 782 pemain disenarai pendek berdasarkan penampilan bersama kelab masing-masing sebelum dibawa ke Jawatankuasa Saringan ABK23 bagi menyenarai pendekkan 10 pemain terbaik dalam setiap kategori.

Live Streaming Anugerah Bolasepak Kebangsaan (ABK) 2023

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan tarikh dan live streaming Anugerah Bolasepak Kebangsaan (ABK) tahun 2023 termasuk siaran langsung yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:

Info Siaran Langsung Anugerah Bolasepak Kebangsaan (ABK) Tahun 2023

Lokasi: 
Tarikh:
Hari: 
Masa: 
Siaran:

Video Live Streaming Anugerah Bolasepak Kebangsaan 2023

Berikut dikongsikan siaran langsung ABK Tahun 2023 yang akan dikemaskini secara langsung:

LINK LIVE 1: *Akan dikemaskini

Info Penting:
*Klik LINK live streaming disediakan di atas untuk tontonan secara online!👆

Baca juga:

👉 Keputusan Pemenang Anugerah Bolasepak Kebangsaan ABK
👉 Senarai Perpindahan Pemain Liga Super

Tahniah diucapkan kepada semua pemenang Anugerah Bolasepak Kebangsaan (ABK) tahun 2023!

No comments

Powered by Blogger.