Biodata Penuh Ulisses Morais Jurulatih Baru Pasukan JDT FC

Biodata Penuh Ulisses Morais Jurulatih Baru Pasukan JDT FC|AKHIRNYA desas-desus persoalan mengenai siapakah jurulatih baru pasukan JDT FC telah terjawab selepas pihak Pengurusan Johor Darul Takzim telah mengumumkan Ulisses Morais sah menjadi jurulatih baru pasukan JDT FC. Siapakah sebenarnya Ulisses Morais?

Biodata Penuh Ulisses Morais Jurulatih Baru Pasukan JDT FC

Ulisses Manuel Nogeira Morais atau lebih dikenali sebagai Ulisses Morais, berusia 57 tahun yang berasal dari Almoster, Portugal.

Perjalanan Karier

Jurulatih yang berasal dari Portugal ini mempunyai pengalaman yang luas melatih beberapa kelab divisyen utama dan kedua Portugal seperti Famalicao, Aves, S.C Beira-Mar, Estoril, Academica De Coimbra dan banyak lagi serta telah melatih ramai pemain ternama sepanjang karier beliau di sana.

Ulisses Morais, yang telah melibatkan diri dalam kerjaya sebagai pengurus selama 22 tahun serta masih aktif merupakan seorang tokoh yang popular di Portugal. Beliau menjadi jurulatih untuk pasukan Naval (1995-1997), Estoril (2001-04), Gil Vicente (2004-06), dan Famalicao (2016).

Biodata Penuh Ulisses Morais Jurulatih Baru Pasukan JDT FC

Semoga berjaya kepada Ulises Morais menjadi jurulatih untuk pasukan JDT FC!

No comments

Powered by Blogger.