Marcos Antonio Mengalami Kecederaan ACL, Adakah Karier Bersama JDT Bakal Berakhir?

Marcos Antonio Mengalami Kecederaan ACL, Adakah Karier Bersama JDT Bakal Berakhir?|MERUJUK Berita Harian sebelum ni, Jurulatih JDT mengulas kecederaan yang dialami Marcos Antonio yang terpaksa dikeluarkan dan pada ketika itu pengendali mengatakan belum pasti tahap kecederaan yang dialami tonggak benteng skuad Harimau Selatan itu.

Marcos Antonio Mengalami Kecederaan ACL, Adakah Karier Bersama JDT Bakal Berakhir?

Namun, menjadi perbualan orang ramai apabila mengatakan mengenai pemain penting JDT, Marcos Antonio mengalami kecederaan paling ditakuti oleh semua pemain termasuk pemain Manchester United, Zlatan Ibrahimovic iaitu kecederaan ACL.

Kecederaan ACL dialami oleh Marcos Antonio boleh menyebabkan pemain itu akan berehat dalam waktu lama sekaligus pemain itu akan terlepas baki saingan pada musim ini dan tidak mustahil pemain ini akan menerima nasib yang sama seperti Zlatan Ibrahimovic dimana kelab tidak akan menawarkan kontrak penyambungan atau lebih teruk disingkirkan dan tidak bersama pasukan JDT pada musim hadapan.

Adakah sudah tiba masa penyokong JDT mengucapkan Selamat Tinggal buat Marcus Antonio? Apa-apa pun kita nantikan pengumuman secara rasmi dari Johor Southern Tigers mengenai Marcus Antonio!

1 comment:

  1. sama la dgn en suami Umi..ACL then terus gantung boot..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.