Jadual Challenge Cup Malaysia 2022 (Keputusan)

Jadual Challenge Cup Malaysia 2022 (Keputusan)|BILAKAH tarikh perlawanan Challenge Cup Malaysia 2022 bakal berlangsung? Piala Cabaran atau dikenali sebagai Challenge Cup Malaysia 2022 adalah merupakan salah satu kejohanan inisiatif pihak FMLLP bagi membantu pasukan yang tidak terlibat dalam Piala Malaysia. Untuk makluman anda, tarikh perlawanan Challenge Cup Malaysia 2022 dijangka bakal berlangsung pada bulan Ogos 2021. Berikut dikongsikan jadual dan keputusan Challenge Cup Malaysia 2022 buat rujukan anda.

Jadual Challenge Cup Malaysia 2019 (Keputusan)

Sedia maklum, terdapat 8 buah pasukan yang bakal berentap dalam Challenge Cup Malaysia 2020 dimana terdiri daripada satu pasukan Liga Super, 6 pasukan Liga Premier. Pada musim lalu, pasukan JDT II FC dinobatkan selaku juara bertahan Challenge Cup Malaysia 2019.

Jadual Challenge Cup Malaysia 2022 (Keputusan)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan jadual dan keputusan perlawanan beserta carta kedudukan Challenge Cup Malaysia 2022:

Keputusan Undian Kumpulan Challenge Cup Malaysia 2022

Kumpulan A

◾ Kelantan
◾ JDT II
◾ Sarawak

Kumpulan B

◾ Terengganu II
◾ UKM FC
◾ Selangor United
◾ Kuala Lumpur

Jadual dan Keputusan Challenge Cup Malaysia 2022

Berikut dikongsikan jadual dan keputusan perlawanan Challenge Cup Malaysia 2022 yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Keputusan perlawanan Challenge Cup akan dikemaskini dari semasa ke semasa

Info Berkaitan:

👉 Jadual dan Keputusan Piala Malaysia
👉 Penjaring Gol Challenge Cup Malaysia

Semoga perkongsian Jadual dan Keputusan Challenge Cup Malaysia 2022 ini dijadikan rujukan buat semua peminat bolasepak di Malaysia!

No comments

Powered by Blogger.