Harga Tiket Asia Challenge 2020 (Lokasi)

Harga Tiket Asia Challenge 2020 (Lokasi)|BILAKAH tarikh aksi kejohanan Asia Challenge 2020 bakal berlangsung? Perhatian buat peminat sukan Bolasepak di Malaysia yang ingin ketahui harga tiket kemasukan Kejohanan Asia Challenge 2020. Berikut dikongsikan Harga Tiket Asia Challenge 2020 buat rujukan anda.

Harga Tiket Asia Challenge 2020 (Lokasi)

Sedia maklum, kejohanan yang julung kali diadakan di Stadium Shah Alam pada 18 dan 19 Januari itu melibatkan penyertaan tiga pasukan negara jiran iaitu Bangkok United FC dari Thailand, Hanoi FC (Vietnam) dan Persib Bandung (Indonesia). Kejohanan selama dua hari itu bertujuan untuk memberi ‘isyarat’ dan aspirasi bahawa kita sedang mempersiapkan pasukan untuk menghadapi Liga-M dan menjadi antara kelab bola sepak terunggul di Asia suatu hari nanti.

Harga Tiket Asia Challenge 2020

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Harga Tiket Kemasukan Asia Challenge 2020 termasuk harga tiket online dan secara terus di kaunter yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:

Info Jualan Tiket Asia Challenge 2020

◾Harga Tiket: Harga RM15 bagi pemegang kad Red Giants dan RM30 bagi bukan pemegang kad manakala untuk kanak-kanak adalah RM5
◾Penyokong boleh mendapatkan tiket bagi kejohanan tersebut menerusi laman web FAS atau pada hari kejohanan.

Harga Tiket Asia Challenge 2020 (Lokasi)

Info Penting:
*Info harga tiket akan dikemaskini dari semasa ke semasa

Info Berkaitan:

👉 Jadual dan Keputusan Asia Challenge 2020

Semoga perkongsian Harga Tiket Asia Challenge 2020 ini dijadikan panduan buat peminat bolasepak di Malaysia!

No comments

Powered by Blogger.