Siapakah Lelaki Bertopi Merah Yang Dimaksudkan Oleh TMJ?

Siapakah Lelaki Bertopi Merah Yang Dimaksudkan Oleh TMJ?|DALAM perlawanan Malaysia menentang Hong Kong baru-baru ini yang menyaksikan Malaysia kecundang di tangan Hong Kong dengan keputusan 0-2. Tetapi dalam perlawanan tersebut, Ultras Malaya telah menunjukkan rasa tidak puas hati dengan menyanyikan lagu 'FAM BANGSAT' yang bergema di Stadium Hong Kong.

Siapakah Lelaki Bertopi Merah Yang Dimaksudkan Oleh TMJ?

Tetapi yang lebih menarik disini ingin kongsikan siapakah budak topi merah Ultras Malaya yang disebut oleh TMJ?

Siapakah sebenarnya Lekir Haji Ahmad, Si Topi Merah Ultras Malaya?

Siapakah Lekir Hj Ahmad?

Siapakah Lelaki Bertopi Merah Yang Dimaksudkan Oleh TMJ?

Lekir adalah capo UM07, tapi sebelum korang kenal lebih mendalam lagi siapa Lekir ni meh abang bagi pengenalan serba sedikit. Lelaki itu dikenali sebagai 'Lekir' atau nama sebenarnya Mohd Ridzuan Haji Ahmad. Berumur 38 tahun dan beralamat di Seremban, Negeri Sembilan.

Asal pengasas UM adalah saudara Fredy, bermulanya UM dari pengurusan dan pembawakan Fredy amatlah dibanggakan, pengikut dari seluruh ultras dalam Malaysia bergabung menjadi satu bagi memastikan sorakan padu untuk pasukan Harimau Malaya kita.

Siapa Lekir? Si Lekir ni la yang mengambil alih kedudukan Fredy dari tampuk pengurusan UM07 disebabkan Fredy mengalami masalah kesihatan yang memaksakan dia undur diri dan memberi ruang kepada Lekir.

Lekir juga ada keje yang bagus dengarnya, arkitek kalau tak silap, takkan la seorang arkitek tak mampu berfikir secara logik akal KLCC mampu dibina dalam masa 7 bulan, ini baru nak melangkah ke setahun tampuk FAM bertukar kau dah bangsatkan, dulu Lekir ni la beriya2 bersemuka dengan TMJ, menyokong penuh kepimpinan kebawah duli bagi mengisi kekosongan kerusi panas presiden FAM. Mana sokongan kau tu Lekir???

Sumber Asal: Kitacerita

No comments

Powered by Blogger.