Jadual Siaran Langsung Copa America 2024 (Waktu Malaysia)

Jadual Siaran Langsung Copa America 2024 (Waktu Malaysia)|NANTIKAN kejohanan bolasepak yang ditunggu-tunggu seluruh peminat bolasepak dunia iaitu Kejohanan Copa America 2024 yang bakal berlangsung secara rasmi mulai 13 Jun 2021 hingga 10 Julai 2021 yang bertempat di Brazil selaku tuan rumah. Untuk makluman anda, pihak RTM bakal menyiarkan 80 perlawanan secara keseluruhan membabitkan perlawanan langsung, siaran tertunda dan ulangan menerusi saluran TV1, TV2 dan TV Okey selain menerusi laman sesawang dan aplikasi RTM Mobile. Berikut dikongsikan jadual siaran langsung Copa America 2024 mengikut waktu Malaysia buat rujukan anda.

Jadual Siaran Langsung Copa America 2019 (Waktu Malaysia)

Sebagai rekod, Copa America 2021 yang juga merupakan edisi kali ke-47 bakal menampilkan 10 pasukan dari benua Amerika Selatan iaitu Brazil, Venezuela, Bolivia, Peru, Argentina, Paraguay, Colombia, Uruguay, Ecuador, Chile selain dua pasukan dari Asia sebagai pasukan jemputan iaitu Australia dan Qatar. Pada edisi 2016 menyaksikan Chile merangkul gelaran kedua buat kali kedua berturut turut dengan menewaskan Argentina 4-2 menerusi sepakan penentuan penalti selepas terikat tanpa jaringan dalam 120 minit perlawanan.

Jadual Siaran Langsung Copa America 2024 (Waktu Malaysia)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan jadual siaran langsung Copa America 2024 mengikut waktu Malaysia di saluran Astro Arena dan RTM TV Okey yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:

Jadual Copa America 2024 Waktu Malaysia

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Jadual siaran langsung Copa America akan dikemaskini dari semasa ke semasa
*Semua perlawanan dijadualkan mengikut waktu Malaysia

Baca juga:

👉 Keputusan Perlawanan Copa America
👉 Senarai Penjaring Gol Copa America

Semoga perkongsian Jadual Siaran Langsung Copa America 2024 (Waktu Malaysia) ini dijadikan panduan buat semua peminat bolasepak di Malaysia!

6 comments:

  1. masih kekurangan dari segi penjadualan mengikut masa malaysia, supaya netizen terus dapat info. ni nitezen masih konfius..buka vlob ni langsung tidak ada jadual...

    ReplyDelete
  2. Betul ke rtm atau astro arena ada menyiarkan siaran langsung final Copa 2021?

    ReplyDelete
  3. AnonymousJuly 10, 2021

    Nak tahu ada tayangkan ke tidak di RTM secara lansung COPA AMERICA itu sahaja

    ReplyDelete
  4. klaw betul ada siaran untuk Copa America channel bape?

    ReplyDelete
  5. klaw betul ada siaran untuk Copa America channel bape?

    ReplyDelete
  6. Boleh bagi tahu channel brapa

    ReplyDelete

Powered by Blogger.