Keputusan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019 (Jadual)

Keputusan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019 (Jadual)|BILAKAH tarikh Kejohanan Bolasepak Pantai AFF tahun 2019 bakal berlangsung? Untuk makluman anda, Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF atau dikenali sebagai AFF Beach Soccer Championship 2019 yang juga merupakan edisi kali ke-3 bakal diadakan mulai 13 hingga 17 November 2019 yang bertempat di Chonburi, Thailand selaku tuan rumah. Berikut dikongsikan jadual dan keputusan Kejohanan Bolasepak Pantai AFF 2019 buat rujukan anda.

Keputusan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019 (Jadual)

Sedia maklum, terdapat 5 buah pasukan yang bakal berentap dalam perebutan kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019. Selain Malaysia, antara pasukan yang turut terlibat kejohanan edisi kali ini adalah Thailand, Vietnam, Afghanistan dan China.

Keputusan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019 (Jadual)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan jadual Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019 beserta keputusan perlawanan yang akan dikemaskini secara langsung:

Senarai Pasukan Kumpulan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019

Berikut dikongsikan Senarai Pasukan Kumpulan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019 yang melibatkan pasukan Malaysia:

- MALAYSIA
- Thailand
- Vietnam
- Afghanistan
- China

Jadual dan Keputusan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019

Berikut adalah jadual dan keputusan perlawanan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019 yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:

*Akan dikemaskini

Keputusan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019 (Jadual)

Info Penting:
*Keputusan perlawanan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF akan dikemaskini
dari semasa ke semasa

Semoga perkongsian Jadual dan Keputusan Kejuaraan Bolasepak Pantai AFF 2019 ini dijadikan rujukan buat peminat bolasepak di Malaysia!

No comments

Powered by Blogger.