Live Streaming JDT vs Albirex Niigata FC Friendly Match 17.6.2023

Live Streaming JDT vs Albirex Niigata FC Friendly Match 17.6.2023|AKSI perlawanan International Club Friendly 2023 yang dinantikan peminat bolasepak tempatan dimana pasukan JDT FC bakal menentang kelab dari Singapura, Albirex Niigata FC. Perlawanan hebat ini akan diadakan pada 17 Jun 2023, hari Sabtu mulai jam 6:00 petang yang bertempat di Stadium Sultan Ibrahim dalam aksi perlawanan International Club Friendly. Berikut dikongsikan Live Streaming JDT FC vs Albirex Niigata FC Friendly Match 2023 beserta keputusan penuh perlawanan.

Live Streaming JDT vs Albirex Niigata FC Friendly Match 17.6.2023

Sedia maklum, untuk semua penyokong dan peminat pasukan Johor Darul Ta'zim apabila pihak pengurusan mengumumkan kemasukan bagi menonton perlawanan ini di stadium adalah percuma. Manakala untuk semua pemegang Pas Bermusim JDT 2023 akan ditempatkan di kawasan Grandstand, manakala yang tidak memiliki pas bermusim boleh masuk melalui Pintu C. Pihak pengurusan juga akan menyediakan perkhidmatan bas 'shuttle' secara percuma bermula dari Hutan Bandaar MBIP, Taman Mutiara Rini terus ke Stadium Sultan Ibrahim pada hari perlawanan.


Live Streaming JDT vs Albirex Niigata FC Friendly Match 17.6.2023

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan live streaming JDT FC vs Albirex Niigata FC Friendly Match 2023 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:

Info Siaran Langsung JDT vs Albirex Niigata FC Friendly Match 2023

🏆  | INTERNATIONAL CLUB FRIENDLY 2023
⚽  | JDT FC VS ALBIREX NIIGATA FC
📆  | 17 JUN 2023 (Hari Sabtu)
⏰  | 6:00 petang 
🏟  | Stadium Sultan Ibrahim

Video Live Streaming JDT vs Albirex Niigata FC Friendly Match 2023


Info Penting:
*Klik LINK live streaming yang disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆👆
*Sila refresh browser sekiranya mengalami sebarang masalah teknikal

Keputusan Penuh Perlawanan JDT FC vs Albirex Niigata FC

Dalam perkembangan yang sama, Portal myinfosukan turut akan mengemaskini keputusan penuh JDT vs Albirex Niigata FC Friendly Match 2023 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:

        JDT FC (5) - (1) ALBIREX NIIGATA FC (FT)

⚽ Diego 18'
⚽ F. Forestieri 27'
⚽ Nazmi
⚽ Bergson
⚽ Aysar Hadi

*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 

No comments

Powered by Blogger.